Tedni vseživljenjskega učenja so na naši šoli potekali uspešno, s številnimi raznolikimi dejavnostmi za naše učence. V okviru interesnih dejavnosti, jutranjega varstva in podaljšanega bivanja so naše učiteljice med 15. 5. in 18. 6. pripravile deset raznolikih aktivnosti.

Učenci 5. razreda so se pri interesni dejavnosti “Ustvarjalnica” pod mentorstvom učiteljice Darje Grmovšek naučili šivanja. S pomočjo različnih materialov in orodij so se pogovarjali o krojenju in šivanju ter izdelali lepe obeske v obliki srčkov.

Učenci 1. razreda, ki so obiskovali jutranje varstvo, so sodelovali v dejavnosti “Prostovoljni gasilec” pod vodstvom učiteljice Vanje Šalehar. Prebrali so pravljico o požaru in se pogovarjali o delu gasilcev ter različnih vidikih gasilstva. Učenci so bili navdušeni nad dejavnostjo in spoznavanjem vsebine.

joga tvu

Učenci 2. razreda so se pri interesni dejavnosti “Na glavo z jogo” pod mentorstvom Viktorije Simončič sprostili in umirili s pomočjo joge in jogijskih položajev. Preko teme mavrice so ustvarjali in se sproščali ter zaključili s pozdravom soncu.

V duhu medgeneracijskega povezovanja je učenec 6. razreda pod mentorstvom svetovalne delavke Zlatke Gazvoda pripravil aktivno branje slikanice za učence 2. a. Aktivnost je združevala gibalne aktivnosti, aktivno poslušanje in krepitev samozavesti pri starejšem učencu ter navdušenje. Glede na pozitiven odziv učencev in učiteljice so aktivnost ponovili še v 3. a.

Učenci 1. razreda so pri interesni dejavnosti pod mentorstvom Petre Vide Verbič spoznavali osnovne principe prve pomoči. Preko igre vlog so se učili oskrbe ran, pravilnega zavezovanja trikotne rute ter postavitve nezavestne osebe v bočni položaj. Učenci so se zelo vživeli.

Učenci 1. in 2. razreda so se v okviru interesnih dejavnosti “Fit šolarček” in “Veter v laseh” odpravili na pohod v Ragov log. Tam so izvajali aktivnosti čuječnosti, kot so poslušanje zvokov narave, osredotočanje na dihanje in vonjave okolice. Učenci so se ob tem umirili in uživali v naravi.

Učenci 1. in 2. razreda, ki so obiskovali interesno dejavnost “Cici planinec”, so se pod vodstvom učiteljice Nine Vidmar odpravili na pohod. Pot jih je vodila skozi mesto, preko mostu in po sprehajališču. Uživali so v igri na igralih in spoznavanju okolice.

Učenci od 1. do 4. razreda z razredničarkami so se družili in se igrali različne igre. Mentorica Andreja Mervar je predhodno naučila starejše učence iger, ki jih še niso poznali. Tretješolci so naučili pravil iger prvošolce in se z njimi igrali, četrtošolci pa so se igrali z drugošolci. Igre, ki so učence najbolj navdušile: mancala, dara in patintero. Takšna aktivnost je potekala drugo leto zapored in glede na navdušenje bo prihodnje leto sledila ponovitev.

Učenci 1. a, vključeni v podaljšano bivanje, so se pogovarjali o ljudeh s posebnimi potrebami in se osredotočili na osebe z okvaro sluha. Učiteljica Mateja Jaklitsch jim je predstavila slovenski znakovni jezik, učenci pa so se z zanimanjem učili kretenj in komunicirali med seboj. Na obrazih učencev je bilo zaznati zbranost, v učilnici pa tišino, ko so drug drugemu z enoročno abecedo pokazali svoje ime in nekatere druge besede.

Učenci 4. c so se skupaj z razredničarko Manco Pezelj Berger odločili za pohod, na katerega so povabili tudi starše in stare starše, tako da je bil medgeneracijski. Pot jih je vodila skozi mesto. Ena učenka in njen očka sta se ojunačila in namočila noge v reko Krko. Vsi so uživali v klepetu, sladoledu ter igri na igrišču.

Verjamemo, da so učenci pridobili nove izkušnje in znanja ter jih prenesli tudi v svoje domače okolje.

Zbrala in uredila koordinatorica TVU za OŠ Center

Mateja Jaklitsch

Foto album

Related Images:

(Skupno 204 obiskov, današnjih obiskov 1)